Wednesday, November 4, 2015

Mini Album - Clique Kits November Kit


ho creato un mini album come regalo di Natale per una mia amica e mi piace molto come è venuto alla fine: per realizzarlo ho utilizzato il kit di novembre di Clique Kits e alcune cosine che mi erano rimaste dal kit di ottobre.
//
I created a mini album as a Christmas gift for a friend and I love how it turned out: to make it I used the November Clique Kits kit and some pieces that I had left from the October one.

























se volete vedere bene tutte le pagine e saperne di più, vi lascio il video!
//
if you wanna see each page and know more about them, here's the video!

1 comment:

  1. woohooo, amazing!! You inspired me to make myself an album with my friends!! But.. can you give some free time to do that? :P

    ReplyDelete