Tuesday, October 6, 2015

Best Ever LO + VIDEO




per il mio compleanno ho ricevuto da un mio amico un set di bellissime carte da regalo della marca Pepin. ho pensato che, siccome molte sono carte floreali, sarebbero state perfette da ritagliare e da usare nei miei layout, e così ho fatto!!
//
I received for my birthday from a friend a beautiful set of wrapping papers. I thought that, since some of them are floral, I could cut them and use some parts of them on my layouts as embellishments, and that's what I did!



adoro i fiori e gli abbellimenti floreali sono i miei preferiti da usare per le mie pagine!
//
I love flowers! flowers embellishments are my favorite to use!





mi piace molto il risultato finale! la pagina ricorda molto l'autunno (anche se la foto è stata scattata in una sera di fine estate) :)
//
I love the end result! it's a very fall themed page I think :)



con questo layout partecipo alla challenge di Ottobre di Scrapaddictes!!
//
this is my entry for the Scrapaddictes October Challenge!!


3 comments:

  1. Wow!! So lovely!! Thank you to participate in the Scrapaddictes challenge!! Good luck!!

    ReplyDelete
  2. Amazing! I love it! Thanks for your video and thanks to participate it! :*

    ReplyDelete