Thursday, September 3, 2015

Collage Your Blog

Ho deciso di partecipare alla Blog- Tember Challenge. che cos'è? è una challenge per farsi conoscere meglio e per parlare un po' più di sé sul proprio blog in maniera aperta e personale. mi è sembrata un'idea molto carina e originale e ho deciso di partecipare (non scriverò tutti i giorni per motivi di tempo/organizzazione, ma mi divertirò a seguire i temi quando mi sentirò ispirata e avrò voglia di parlare un po' di me)!
//
I decided to join the Blog-Tember Challenge. 
I'll tell you what it is: it's a challenge that allows us (bloggers) to talk a little bit about us in an original and personal way. I thought that it was a great idea and I decided that I will follow some of the topics (I don't have the time to write long posts everyday so I will write just when I have inspiration/time)!

MOOD BOARD - COLLAGE

il tema di oggi è creare un collage o un mood board che rappresenti il nostro blog.
//
today's topic is to create a collage or a mood board that represents our blog style.


ed eccolo qui! quando penso al mio blog, penso al rosa, al nero e al grigio, penso allo scrapbooking, alla creatività, ai fiori e alle lettere. mi piace molto il collage che ho creato e rispecchia molto la mia personalità e il mio gusto!
//
here it is! whenever I think about my blog, I think of pink, black and grey, scrapbooking, creativity, flowers and mails. I really love the collage I created: it really reflects me and my blog!

4 comments:

  1. I love the patterns and prints in your mood board. Where did you find the picture of the girl that says "Be Fearlessly Authentic"? I need that picture

    www.randomlyyaya.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. https://www.pinterest.com/pin/440086194815633776/ You can find it here :)

      Delete
  2. Like it!!! Especially the quote "Don´t let Idiots run your day"! :-D

    best Wishes,
    Birgit

    ReplyDelete