Wednesday, July 29, 2015

Hello - LO using project life cards


se guardate video di scrapbooking su youtube, sicuramente conoscerete la bravissima scrapper Jen Schow (se no, qui vi linko al suo canale). recentemente Jen ha concluso una serie sul suo canale in cui mostrava come utilizzare le carte, che solitamente servono per il Project Life, in un layout tradizionale.
//
if you watch process videos on YT, you probably already know Jen Schow (if you don't, here's the link to her channel). she recently had a serie of video on her channel where she showd us how to use project life cards on regular layouts.


i suoi video sono stati una grande fonte di ispirazione per me e ho deciso di provare a creare anche io un layout con le carte del Project Life.
//
her videos were a big inspiration to me and I decided to try and create a layout using Project Life cards too.




come potete notare, ho disposto le cards di vari colori ai lati della pagina per creare un bordo movimentato e colorato.
//
as you can see, I placed the cards on the outside of the page to create a colorful and funny border.


cosa ne pensate? mi è piaciuto molto provare a usare le mie cards in maniera diversa e penso che in futuro proverò anche altre idee che ha lanciato Jen!!
//
what do you girls think about it? I liked to play with my cards ina different way and I'll surely try other techniques that Jen showd us!!

No comments:

Post a Comment