Wednesday, June 3, 2015

brother LO


solitamente i miei layout sono molto..ROSA! quando ho deciso di scrappare questa foto di mio fratello dunque non sapevo bene da dove partire. alla fine ho deciso di utilizzare pochissimi elementi (titolo, foto, un abbellimento), in modo che la pagina non fosse troppo femminile e che l'attenzione fosse esclusivamente sulla foto.
//
my layouts are usualluy very..PINK! so when I decided to scrap this picture of my brother, I really didn't know where to start. at the end I decided to use just a few elements (photo, title, one embellishment), so that the page wasn't to feminine and the focus was on the picture.



questo mese ho deciso di partecipare alla sfida di giugno In The Scrap!!
//
this month I decided to play along with the In The Scrap June Challenge!!

5 comments:

  1. Oh! Love your page!
    Really simple but beautiful! ♡♡♡

    ReplyDelete
  2. I like so much your layout!
    Thanks for participating in challenges of In the scrap

    ReplyDelete
  3. So lovely! Thanks for joining In The Scrap challenges!

    ReplyDelete
  4. Precioso, muy simple and clean,!!

    ReplyDelete