Sunday, April 26, 2015

The Studio Challenges - Inspired by a Song


Buongiorno a tutte e buona domenica!! questa settimana al blog http://thestudiochallenges.blogspot.co.uk/ ci siamo lasciate ispirare da una canzone (dal testo o dal titolo)
//
Good morning my friends and happy sunday! this week at The Studio Challenges Blog we had to choose a song and take inspiration from the title or the lyrics.


come potete vedere, io mi sono ispirata alla canzone "Photograph" di Ed Sheeran e ho usato le parole del testo come journaling del mio layout.
//
as you can see, I took inspiration from the song "Photograph" by Ed Sheeran and I used the lyrics as the journaling for my page.



se mi seguite già da un po' probabilmente sapete che adoro includere testi di canzoni nelle mie pagine, quindi questa sfida mi è piaciuta particolarmente.
//
If you already follow me, you'll probably know that I love to include songs lyrics on my pages, so I liked this challenge a lot.


ora non vi resta che dare un'occhiata al blog e alle altre creazioni del DT!!
//
now please check the blog and let yourself be inspired by the beautiful layouts created by the DT!!

eli

No comments:

Post a Comment